Керівникам ЗДО
ЩО ТАКЕ ЯКІСНА ДОШКІЛЬНА ОСВІТА: ОПУБЛІКОВАНО ОГЛЯД ПОКАЗНИКІВ ТА ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ЇХНЬОГО ВПРОВАДЖЕННЯ
Як організувати роботу дитячих садків на період карантину
Якісне освітнє середовище закладу дошкільної освіти
Порадник для директора закладу дошкільної освіти "Як створити внутрішню систему забезпечення якості освіти"
Оцінювання рівня сформованості предметно-практичної компетенції
Інструментарій для оцінки розвитку дитини старшого дошкільного віку відповідно до змісту оновленої редакції БКДО-2021 за освітніми лініями (інваріантний складник)
Інструментарій для самооцінювання освітньої діяльності та управлінських процесів
Передмова
Чи буде успішним розвиток дитини — залежить від дорослого
Автори про Базовий компонент дошкільної освіти
Авторський колектив Базового компонента дошкільної освіти
Настанови від авторів Базового компонента дошкільної освіти
Наказ МОН
Базовий компонент (Державний стандарт) дошкільної освіти
Інваріантний складник. Освітні напрями
Освітній напрям «Особистість дитини»
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»
Оcвітній напрям «Дитина в соціумі»
Освітній напрям «Мовлення дитини»
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»
Варіативний складник. Освітні напрями
Освітній напрям «Особистість дитини. Спортивні ігри»
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота»
Освітній напрям «Мовлення дитини. Основи грамоти»
Освітній напрям «Мовлення дитини. Іноземна мова»
Освітній напрям «Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність»
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва. Хореографія»
Умови реалізації
Участь сім’ї в розвитку дитини
Взаємодія закладів дошкільної освіти з сім’ями дітей як учасниками освітнього процесу
Педагог як фахівець, який стимулює процес розвитку дитини
Зміст та організація освітнього процесу
Універсальний дизайн у закладі дошкільної освіти
Наступність між дошкільною та початковою освітою в реалізації перспектив розвитку дитини
Роль суспільства та громади у забезпеченні доступної та якісної дошкільної освіти
Значення понять, що вживаються в стандарті
Значення понять, що вживаються у стандарті