Як організувати роботу дитячих садків на період карантину
Якісне освітнє середовище закладу дошкільної освіти
Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти
Передмова
Чи буде успішним розвиток дитини — залежить від дорослого
Автори про Базовий компонент дошкільної освіти
Авторський колектив Базового компонента дошкільної освіти
Настанови від авторів Базового компонента дошкільної освіти
Наказ МОН
Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нова редакція
Базовий компонент (Державний стандарт) дошкільної освіти
Вступ
Інваріантний складник. Освітні напрями
Освітній напрям «Особистість дитини»
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»
Освітній напрям «Гра дитини»
Оcвітній напрям «Дитина в соціумі»
Освітній напрям «Мовлення дитини»
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»
Варіативний складник. Освітні напрями
Освітній напрям «Особистість дитини. Спортивні ігри»
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота»
Освітній напрям «Мовлення дитини. Основи грамоти»
Освітній напрям «Мовлення дитини. Іноземна мова»
Освітній напрям «Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність»
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва. Хореографія»
Умови реалізації
Участь сім’ї в розвитку дитини
Взаємодія закладів дошкільної освіти з сім’ями дітей як учасниками освітнього процесу
Педагог як фахівець, який стимулює процес розвитку дитини
Зміст та організація освітнього процесу
Універсальний дизайн у закладі дошкільної освіти
Наступність між дошкільною та початковою освітою в реалізації перспектив розвитку дитини
Роль суспільства та громади у забезпеченні доступної та якісної дошкільної освіти
Значення понять, що вживаються в стандарті
Значення понять, що вживаються у стандарті
|