Особливістю Нової української школи є організація освітнього середовища, що сприяє вільному розвитку творчої особистості як педагога, так і учня. На запити керівників закладів загальної середньої освіти Долинської міської ради КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Долинської міської ради» 29 жовтня 2021 року було проведено онлайн семінар з проблеми « Внутрішня система якості освіти. Як її правильно розбудувати». В ході семінару директором Центру Данилюк В.І. були висвітлені питання нормативних орієнтирів, особливостей побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, алгоритму розробки Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти , методів збору інформації та їх інструментів.
Вікторія Іванівна наголосила, що головним завданням закладів освіти залишається надання якісних освітніх послуг, задоволення запитів , в першу чергу дітей, батьків та громадськості .Навчальним закладам надано широкий спектр можливостей - автономію, здатність діяти як самостійний структурний елемент. Це стимулює активний менеджмент , оригінальний вибір форм , програм, методів навчання і виховання сучасних здобувачів освіти. Поряд з принципами автономії , цілісності системи ЗЗСО є запровадження принципів доброчесності, антибулінгової політики, створення інклюзивного середовища та школи рівних можливостей. Учасникам семінару було запропоновано перегляд відео «Що таке самоаналіз та які можливі алгоритми його організації» за участі Юрія Вергуна, директора Департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України.
Данилюк В І підсумувала, що розвиток співпраці адміністрації закладу, дітей , вчителів , батьківської громадськості приводить до створення школи життєтворчості, де навчальний процес відбувається з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини. Мета - створення такого середовища, в якому дитина не готується до життя, а живе повноцінно, де кожен учень незалежно від своїх психолого-фізіологічних особливостей, навчальних можливостей, нахилів може реалізувати себе як суб’єкт власного життя, діяльності, навчання і спілкування. Також, учасники семінару переглянули відеофільм про проблеми сучасної освіти «Не примушуйте рибу лазити по деревах». З метою зворотного зв’язку по завершенню семінару було запропоновано он лайн опитування. |