17 березня 2021 року на базі управління освіти Долинської міської ради відбулося засідання управлінської студії .Тема зібрання «Як здійснювати управління середовищем взаємодії усіх учасників освітнього процесу». Мета:
обмін досвідом між керівниками ЗЗСО з реалізації розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти; виявлення проблем, які частіше всього виникають при створенні освітнього простору.
Роботу розпочала Фомічова О.Л із представлення структури управління освіти Долинської міської ради та новопризначених працівників. Оксана Леонідівна висвітлила ряд нагальних проблем, які стоять перед колективами закладів загальної середньої освіти. Головним завдання залишається надання якісних освітніх послуг, задоволення запитів, в першу чергу, дітей та батьків , громадськості. Виходячи з того, що навчання не може здійснюватися без відповідного забезпечення та, з іншого боку, розуміння усіх складових освітньої проблеми вчителем, завданням адміністрації є знаходження оптимальних форм і методів для досягнення мети – створення інноваційної самодостатньої школи.
Велику увагу та зацікавленість керівників закладів загальної середньої освіти викликали виступи Свічкарьової І.Б, директора КЗ «Долинський ОЗЗСО - гімназія І-ІІІ ст. №3 Долинської міської ради» з питання «Організація роботи закладу під час проведення аудиту та аналіз управлінської діяльності; відстеження системи оцінювання здобувачів освіти» та завідувача Марфівської філії КЗ «Долинський ОЗЗСО - гімназія І-ІІІ ст. №3 Долинської міської ради» Карявки О.М з проблеми «Основні вимоги до освітнього середовища навчального закладу; аналіз педагогічної діяльності закладу загальної середньої освіти». Інна Борисівна та Ольга Михайлівна надали ґрунтовні відповіді на багаточисельні запитання.
Данилюк В.І, директор КУ «ЦПРПП Долинської міської ради», підсумувала, що мета навчального закладу – створення такого середовища, в якому дитина не готується до життя, а живе повноцінно, який сприяє тому, щоб кожен учень, незалежно від своїх психолого-фізіологічних особливостей, навчальних можливостей, нахилів міг реалізувати себе як суб’єкт власного життя, діяльності, спілкування. |